BBQ di Rumah Mat Syal

ahad lepas 8hb satu mini gathering telah dilakukan di rumah mat syal. bbq yg tertangguh sejak sebulan akhirnya berjaya direalisasikan oleh tuan rumah, Mat Syal dgn jayanya.daripada preparation utk bahan mentah sampaila ke bahan teknikal utk bakar ayam...hehehe..thanks dude..cayalah beb..nanti kita buat lagi..yg hadir mlm tu, harmidy with family,pejal n wife dan aku sekeluarga.kalau ikutkan geng kami ni ada lagi 4-5 orang tapi masing2 dah ada komitmen, jadi 4 orang pun jadilah..insya-Allah next time kita buat lagi...maybe kat balkoni rumah aku..hehhehe..mau kena bakar dgn tuan rumah tingkat 5 dan 7 (aku stay kat tingkat 6).
Photobucket

Photobucket

sesi memanggang ayam..wpun permulaan yg agak lembab utk menghidupkan api tetapi berkat kesabaran..akhirnya kita berjaya..cayalah!!

Photobucket

ahli komuniti malam tu terdiri daripada aku sekeluarga, pejal n wife, harmidy dan keluarga serta tuan rumah mat syal

pejal n wife

Photobucket

harmidy geng nikonian..tak leh geng dgn aku la...heheh

Photobucket

mat syal ala-ala emmet butterfingers..hehe

Photobucket

insya-Allah nanti kita buat lagi kawan2..thanks 4 invited me n family!

0 comments: