Bukit Tinggi 3 Hari 2 Malam-Day 1

23hb Jan lalu, for the first time, aku menjejakkan kaki ke Bukit Tinggi, Pahang kerana menghadiri convention yang dibuat oleh majikan aku. 2006, IOI Putrajaya.2007, Grand Season,KL. 2008 Istana Hotel dan 2009 aku pun tak tau kenapa depa pilih Colmar Tropicale.bertolak dari kajang secara car pool dengan menaiki kereta rakan En Maslan dari Putrajaya dengan rakan2 yang lain, Haizi dan Irwan. Perjalanan diteruskan dan kami berhenti makan dahulu kerana pihak penganjur tak menyediakan makan tengahari. Lepas makan terus bertolak ke Bukit Tinggi melalui Highway Karak. Dalam pukul 12.30 kami pun sampai..aku tgk,rakan2 yang lain dari seluruh malaysia dah pun sampai. time tu cuaca tak la sejuk mana pun cuma berangin ja..daftar masuk.bilik aku di Fuchsia...check nama rupanya roomate aku dari Sitiawan. cantik.satu kepala..huhu..boleh dibawa berbual.huhu...
wpun baru ja sampai tapi aku tanpa segan silu mngeluarkan kamera aku shoot 2-3 pics...rasa macam duk kat perkampungan di France je..huhu..lepas selesai tangkap gambar..aku terus ke bilik aku di Fuchsia
buka je bilik.aku tgk cantik gak bilik aku.berapalah agak harga utk sebilik ni kalau semalam tidur.nanti aku check.yang penting aku ada sejam lagi utk tidur kerana 2.30 ptg CEO aku dah nak buat perasmian. dapat sms daripada bos aku suruh datang sebelum 2.30 ptg sebab nanti kena denda.wah macam orentasi masuk U je..haha.
biasalah convention, kalau tak mengantuk saja sangat la.pic ni aku tangkap semasa convention tersebut. utk hari pertama, sebelah petang ada sesi ice breaking kemudian ada outdoor activity dan disebelah malam ada success stories by staff/outlet.nanti aku sambung lagi dengan appreciation nite-nite of heroes..mcm2 character ada..haha.a....

8 comments:

Anonymous said...

wei...
mne lg gmbr2 kt bukit tggi?
xkan ni je...
xpuasla tgk gmbr...

Anonymous said...

bro nak tau? dlm seumur hidup, skali je ke bkt tinggi ... hahahah

FarEast
http://empayarcanon.wordpress.com

Anonymous said...

aku jugak tk g

FARAH MILA said...

aku duk umah.kau jd apa ha?

Mazri Mohd Noor said...

aku biasalah makcik..jadi mat rock je..kekeke

Anonymous said...

hamboii serunuknya berjalan2 ke tanah tingggi.. mesti gayat kan..hahaha :P

h a i z i said...

gambar aku confirm takde kan??? wahahahaha.... besh2.....tapi kan... makanan tak boleh blah lol...

Anonymous said...

melatop. tak ajak pie sana.